Xde ape nak tulis pun
PENAT!!!!
so post ni jela :)
amik kat darussyifa.org
hehe

(click to enlarge)












ni pn ada jugak...ekekeke..sapa yg rasa2 nak kawin cpat tu amalkan la ye...=P
dah la tu ek..
sapa nak lagi, silala ke website yg di atas itu
tok guru harun din tuuuuu:p
*peace*
z..
zz....
zzz......
zzzzz..............
zzzzzzzz..................



2 Responses so far.

  1. aimiot says:

    doa pendekat jodoh.
    wawawawa
    nak hafal!!!

Reminder for the soul

“Aku hairan dengan orang yang mengetahui kematian, tapi mengapa ia masih tertawa;

Aku hairan dengan orang yang tahu bahawa dunia adalah sementara, tapi mengapa ia sangat mencintainya;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui semua urusan telah ditakdirkan, tapi mengapa ia takut kehilangan;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui bahwa hisab adalah suatu kepastian, tapi mengapa ia tetap mengum
pulkan harta dan menghitung-hitungnya;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui panasnya api neraka, tapi mengapa ia tetap berbuat dosa;

Aku hairan dengan orang yang mengaku mengenal Allah, tapi mengapa ia meminta tolong kepada selain-Nya;

Aku hairan kepada orang yang mengaku mengetahui kenikmatan syurga, tapi mengapa ia merasa hidup tenang di dunia;

Dan aku hairan kepada orang yang mengetahui syaitan adalah musuhnya, tapi mengapa ia mentaatinya.”

Uthman bin Affan Radhiyallahu anhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa umpama pedang