Lilypie First Birthday tickers

untukmu anum=p

oleh kerana saya kekurangan mood skrg ni,
maka saya pn mau mengisi soalan2 ini.
Nah anum nak sangat.
hehe.
padan muka suruh ak cari,
ak amek yang pjg2
muahaha!

#You#
First name:
Farhana

Nickname:
Fana, Ana, Anabelle, spanar, ana banana,[3 yg last tu adalah idea familiku tersayang=P]

Name you wish you had:
Saya suka nama saya, nama saya besh=p

What do people normally mistake your name as:
Farah, grr sangat x suka walopn maksudnya hampir sama :p

Birthday:
1 January 88

Birthplace:
Kuala Lumpur

Time of birth:
9.30 pm

Single or taken:
single!=p


#Your appearance#
How tall are you?
150+ saya pendek jer

Wish you were taller?
haha. tinggi sket kot, tp alhamdilillah

Eye colour:
Black kot tp kat pasport tulis dark brown

Eye colour you want:
hazel? hahaaaa

Natural hair color:
haih kaler rambut orang mlayu ade kaler lain ke

Current hair color:
sama spt di atas

Short or long hair:
sibuk je nk tau.

Ever dye your hair bizarre colour?
mane boleh

Last time you did something dramatic with your hair:
ha? nak buat ape? rambut je pn=p

Glasses or contact:
contacts!xsuke spek

Ever had hair extension:
xde


#In the opposite gender#
What color eye:
la kisah laT_T

Shy or outgoing:
no comment

Sexy or cute:
huh???

Serious or fun:
due2

Older or younger than you:
sebaiknya tua


#This or that#

Flowers or chocolates:
chocolate sbb leh mkn. tp bunga pn bes, nak due2

Pepsi or coke:
due2 xmo. xsuke air gas

Rap or rock:
rock kot

Relationship or one night stand:
nk kawinT_T haha

School or work:
skool sbb jmpe kgkawan work sbb dpt duit!

Love or money:
Seimbang

Movies or music:
ape la. nape mesti ade or

Country or city:
country besh..tnang

Sunny or rainy days:
sunny

Friends or family:
dua2 meh.


#Have you ever#

Stole something:
curi baju akak haha. kami sama2 mencuri=p

Smoke:
tidak!!

Hurt someone close to you:
msti pnah..sy hanya manusia bese

Broke someone's heart:
kalo ada harap maaf ye

Had your heart broken:
erk.

Wondered what was wrong with you:
slalu je. i'm too self-critical

Wish you were prince/princess:
ish.xmo la

Like someone who was taken:
x baek cmtu..


Shaved your head:
xde keja laen ka..

Use chopstick:

pnah! suke2! =p

Singing the mirror to yourself:
erk lagi skali.


#Favourite#
Flower:
rose

Candy:
suke yg lemon

Songs:
kalo lirik die best


Scent:
xde favret asal baunye sdap

Colour:
pink biru purple

Movies:
twilight!

Singer:
hmm rmi je


Junkfood:
chitato!

Website:
http://farhanaa88.blogspot.com


Location:
Bandung

Animal:
kucing..!


#Misc#
Ever cried over someone:
hmmm? something? kucingku yang dh mati


Is there anything you wish you can change bout yourself:
change jd lebih baik!


Do you think you are attractive:
haha. prasannye kalo ngakuT_T

Do you play any sport:
saya suke men netball tp skrg jarang men. badminton pn

#3 things#

3 things that scared me:
binatang yg terbang2! maggots[takut gila]! creepy crawlies!

3 people who make me laugh:

ramai la


3 things i hate:
erm. xsuke benci2 ni. but i really hate zionis! ya Allah hancurkanlah mereka...

3 things i dont understand:
makhluk dari marikh. knape perang wujud. lagi satu knape xm wujud dlm dunia ni hua3 memen je

3 things im doing rite now:
ym dgn fizat, jwb soklan, peluk bantal

3 things i want to do before i died:
jadi hamba yg soleh..lulus medical school...have a happy family ngeh3

3 things i can do:
buat tag ni skg..


3 things i can't do:
ntah..byk sgt..haha

3 person i want to be tagged:
anum
aimie
sape lg. ntah sape2 la


habis pn.. huhu..harap maaf la. x de mood sangat semasa menjawab soalan ini,
so x menjawab sepenuh hati, skian.

Reminder for the soul

“Aku hairan dengan orang yang mengetahui kematian, tapi mengapa ia masih tertawa;

Aku hairan dengan orang yang tahu bahawa dunia adalah sementara, tapi mengapa ia sangat mencintainya;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui semua urusan telah ditakdirkan, tapi mengapa ia takut kehilangan;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui bahwa hisab adalah suatu kepastian, tapi mengapa ia tetap mengum
pulkan harta dan menghitung-hitungnya;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui panasnya api neraka, tapi mengapa ia tetap berbuat dosa;

Aku hairan dengan orang yang mengaku mengenal Allah, tapi mengapa ia meminta tolong kepada selain-Nya;

Aku hairan kepada orang yang mengaku mengetahui kenikmatan syurga, tapi mengapa ia merasa hidup tenang di dunia;

Dan aku hairan kepada orang yang mengetahui syaitan adalah musuhnya, tapi mengapa ia mentaatinya.”

Uthman bin Affan Radhiyallahu anhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa umpama pedang