laptop rosak.

sekian. sebenarnye laptopnya ok2 je, x rosak pn..
cume plug/adapter/ape2 la namanya itu tetibe x dapat digunakan n bila on lampunya tidak menyala. pastu bile biar walopn x bukak laptop mengeuarkan bunyi 'pop2' yang mgerunkan. huhuhu.

hari ini merupakan hari bilik dibersihkan, so walaupun dah simpan laptop dalam locker xde pula simpan adapternya skali.......
tp tetibe bila balik tu, bila on laptop tetibe sahaja ia mati. huuu.
mcm pelik jugak, tp xnk le tuduh pakcik cleaner tu.....
redha jela..huhu.
xdapat le nak cr bahan utk blog baru tu...
huhuhuhuhuhu
xpela, ada hikmah di sebaliknya...
study2!

so skrg ni pinjam adapter hani sat.

sori blog....nnt dh baiki saya aktifkan kamu balik ya??

sekian...saja je nak gtau so anda tidaklah tertanya-tanya ke mana saya pergi..
hehe..

[erk, ada ke orang nak cari?kekekeke]

salam.

2 Responses so far.

  1. duha says:

    saya mencari..di manakah anda? :p hehhe

Reminder for the soul

“Aku hairan dengan orang yang mengetahui kematian, tapi mengapa ia masih tertawa;

Aku hairan dengan orang yang tahu bahawa dunia adalah sementara, tapi mengapa ia sangat mencintainya;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui semua urusan telah ditakdirkan, tapi mengapa ia takut kehilangan;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui bahwa hisab adalah suatu kepastian, tapi mengapa ia tetap mengum
pulkan harta dan menghitung-hitungnya;

Aku hairan dengan orang yang mengetahui panasnya api neraka, tapi mengapa ia tetap berbuat dosa;

Aku hairan dengan orang yang mengaku mengenal Allah, tapi mengapa ia meminta tolong kepada selain-Nya;

Aku hairan kepada orang yang mengaku mengetahui kenikmatan syurga, tapi mengapa ia merasa hidup tenang di dunia;

Dan aku hairan kepada orang yang mengetahui syaitan adalah musuhnya, tapi mengapa ia mentaatinya.”

Uthman bin Affan Radhiyallahu anhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa umpama pedang